MOBİL USTAM: Hem Sıfır Hem de Ucuz Bir Matkap Almak İster misiniz?

10 Mayıs 2018 Perşembe

Hem Sıfır Hem de Ucuz Bir Matkap Almak İster misiniz?

drill
Uzun zamandır yeni bir matkaba bakıyorum. Bu konuda oldukça iddialı markalar ve ürünler var. Fakat devir idare devri olduğu için bende  tüm aradığım özellikleri barındıran bir ürün arama sürecine girdim. Bu konuda hem yurt içi hem de yurt dışı alışveriş sitelerinde akülü matkap ararken karşıma oldukça güzel ürünler çıktı. Fakat bugün sizlerle paylaşacağım ürün her açıdan bana cazip geldi. Bende beğendiğim bu ürünü sizlerle paylaşmak istedim.



Black+Decker benim işimi görecek güzel markalardan biri. Dekupajını kullandığım için bu markayı biliyorum. Ama bu marka Türkiye'de emsallerine göre biraz pahalı. Yurt dışı sitelerinde bu ürünü daha ucuza bulmanız mümkün. Örneğin benim bugün size gösterdiğim ve beğendiğim ürün amazon sitesinde 24.97 $. Türk parasına mevcut kur üzerinden çevirdiğinizde oldukça hesaplı gibi geldi bana.

Bahsettiğim ürün Black+Decker'in BDCDD12C kodlu bir ürünü. Bu ürün 12 V lityum pille çalışıyor.Üründe 11 pozisyon ve güçlü 550 rpm'lik motor mevcut. Çok profesyonel sayılmaz ama benim işlerimde canavar gibi çalışacağından eminim. Benim için tek bir şey dışında her şeyi almam için yeterli. Ürünün tek dezavantajı yurt dışı bir sitede olması. Bu ürünü Amazon.com sitesinde buldum. Yurt dışı getirmek bana zahmet olmaz diyorsanız tavsiye edebileceğim bir ürün. Ürüne ait linke buradan ulaşabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder